Mijn artikel is kapot gegaan

Ondanks dat we alleen A-merk en A-kwaliteit producten leveren, kan het zijn dat een product defect raakt.
Mocht een product defect zijn of heb je het vermoeden dat een product defect is, neem dan contact op met ons.

Wij hanteren de fabrieksgarantie zoals die door de leverancier zijn aangegeven.
De garantieperiode voor het bestelde product vindt je op de factuur en op onze website.

Hoe meld ik mijn artikel aan voor reparatie?
Een Retour-nummer kan je aanvragen door in te loggen op mijn account.
Je ontvangt dan binnen 2 werkdagen de retourprocedure via de e-mail.






Toegevoegd aan je winkelwagen Toegevoegd aan je winkelwagen

Wij gebruiken cookies, hiermee onthouden we de producten die je in je winkelwagentje zet. Derde partijen zoals Google Analytics gebruiken wij het internetgedrag van onze bezoekers in kaart brengen. Advertenties die je ziet zijn hierdoor afgestemd op jouw interesse. Ga je verder op onze website, dan gaan we er van uit dat je dit ook goed vindt. Wil je meer weten?  Melding sluiten